UMNO masih relevan dan dapat penerimaan positif di kalangan generasi muda




Masih releven kah UMNO di hati rakyat khususnya di kalangan generasi muda? Menurut, Ketua Penerangan Wanita UMNO pusat, Datuk Hamidah Osman, berkata UMNO masih menjadi parti pilihan rakyat, selain merupakan parti keramat di kalangan orang Melayu.

"Tiada parti lain selain UMNO yang mampu membela nasib orang Melayu daripada segi agama, bangsa dan tanahair sejak dahulu, kini dan selama-lamanya," katanya.

Selain itu, Hamidah yang juga exco kanan kerajaan Perak dan Ahli Dewan Undangan Negeri Sungai Rapat, berkata UMNO juga mendapat maklum balas positif dan pertambahan permintaan menjadi ahli terutama di kalangan generasi muda selepas pilihanraya negeri Sarawak yang diadakan baru-baru ini.

"Perkembangan positif itu sangat dialu-alukan UMNO kerana situasi hari ini memerlukan penyatuan dan perpaduan kuat di kalangan Melayu demi mempertahankan hak mereka di negara ini.

"Selain itu, generasi itu amat diperlukan bagi menggantikan pemimpin sedia ada demi untuk kelangsungan kecemerlangan parti," katanya.

No comments:

Post a Comment